100 helden - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Albert Meijer - WaarBenJij.nu 100 helden - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Albert Meijer - WaarBenJij.nu

100 helden

Door: albertmeijer

Blijf op de hoogte en volg Albert

13 Augustus 2011 | Nederland, Utrecht

Vandaag begint dan eindelijk de Travel Champion wedstrijd! Margje komt straks helemaal vanuit Berlijn naar Utrecht gereisd, en dan kan het avontuur beginnen. En we beginnen met... jawel, een rustdag. We krijgen in totaal 3 rustdagen, en we maken meteen de eerste op. Want ja, Margje natuurlijk supermoe van de reis! Het geeft ons wel nog even de kans om alle puntjes op de i te zetten.

We hebben een hele hoop spannende plannen. We geven een paar hints, maak er iets moois van, zou ik zeggen!
Een paar keywords van een paar dingen die we gaan doen:

- homo's
- dood
- bomen
(het is niet gaybashen in het kralingse bos, dat je het even weet)

verder:
- Kreatief met Kurk
- tsjoeketsjoeketuuttuut
- bureaustoel Ivan

Nou ja, zoek het maar uit, wij gaan op avontuur!

Wat we wèl kunnen verklappen is dat we een website bij gaan houden: www.100heroes.eu. Omdat we voor Youthnetworks ( www.youthnetworks.eu ), een europees vrijwilligersplatform gaan reizen, leek het ons tof om 100 helden in Nederland op te zoeken: 100 vrijwilligers! Kijk maar uit cultuurvrijwilligers en bejaardenzorgers van Nederland, straks komen jullie op onze website!

Dan rest mij nog het obligate rijtje dingen waarop je ons moet volgen:

Facebook: http://on.fb.me/of3ePm
Hyves: http://teamsteam.hyves.nl