Sweet Steams (Are Made of These) - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Albert Meijer - WaarBenJij.nu Sweet Steams (Are Made of These) - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Albert Meijer - WaarBenJij.nu

Sweet Steams (Are Made of These)

Door: albertmeijer

Blijf op de hoogte en volg Albert

04 Augustus 2011 | Nederland, Utrecht

Nog iets meer dan een week, en dan is het zover: dan komt Margje naar Utrecht, helemaal vanuit Berlijn. en begint ons reisavontuur! Dan trekken we de stoute wandelschoenen aan, transformeren we onszelf in je reinste pakezels, maar blijven glamorous: één van Margje's reisdoelen is om in elke provincie een goed werkende douche te vinden. Want we komen natuurlijk wel op tv / in de krant / op de sociale media.

Dan is het nu natuurlijk tijd om die sociale media nog even aan te prijzen: volg ons op:

Facebook: http://on.fb.me/of3ePm
Hyves: http://teamsteam.hyves.nl
Twitter: http://bit.ly/oYGWTH

Als je dat niet doet, ben je een mietje. En niet in de homoseksuele zin des woords, want dat zou niet erg zijn.

Nu zijn we druk bezig met het mailen met organisaties en dingen in heel Nederland: nog een heel gedoe om overal een slaapplek, een eetplek, een vervoersmiddel en een cultuur-activiteit te vinden, zeker als het ook gelinkt moet zijn aan de EU! Maar we doen ons best. Tips zijn natuurlijk altijd welkom ;)

Ik heb nog wat foto's van berlijn, die zet ik hier maar bij, want op een of andere manier kan ik die niet bij margje's post plakken. Enjoy!